Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy zamówienia w każde miejsce w Polsce. Dopilnujemy, aby Twoje zamówienie złożone od poniedziałku do czwartku wyszło do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Wszystkie zamówienia złożone w piątek po godzinie 7:00, jak również zamówienia złożone w sobotę realizowane są niezwłocznie w każdy poniedziałek.
Zamówienia złożone w niedzielę realizowane będą najpóźniej we wtorek.
Zamówienia zrealizowane to takie, które zostały przez Nas wydane Kurierowi lub zostały wysłane INPOSTem.
Maksymalny czas realizacji zamówienia przez GLS lub INPOST wynosi 48h. Dołożymy wszelkich starań, aby Wasze zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie.
Czas realizacji zamówień może zostać wydłużony jeśli towar jest zamawiany w formie przedsprzedaży tzw. pre-order.
*zamówienia, w których wybrali Państwo metodę płatności „przelew bankowy” zostaną zrealizowane w momencie, kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zemexpolska.pl
Cennik wysyłek:
- Kurier GLS 15zł
- Kurier GLS za pobraniem 20zł
- Paczkomat In Post 12.99zł
- Darmowa dostawa powyżej 400zł!
Pytania i odpowiedzi
Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej.
Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas
GLS (General Logistics Systems):
telefony stacjonarne: +48 804 262 262*
telefony komórkowe: +48 46 814 82 20*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
od pon. do pt. w godz. od 07:00 do 19:00 oraz w sob. w godz. od 07:00 do 15:00
Paczkomaty InPost:
telefony stacjonarne: +48 801 400 100*
telefony komórkowe: +48 722 444 000*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
od pon. do nd. w godz. od 07:00 do 21:00
Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Paczkomaty InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki.
Wysyłka zagraniczna
Realizujemy wysyłki zagraniczne. Aby zrealizować zamówienie za granicą należy w polu do zamówień wybrać odpowiedni kraj.
Cena wysyłki uzależniona jest od kraju, do którego wysyłamy paczkę.
Przy wysyłkach zagranicznych nie przysługuje darmowa dostawa za zamówienie powyżej kwoty 400zł.